vintermys.blogg.se

Smygstart

Publicerad 2015-10-23 13:39:31 i

Igår så var det "smygstarta julen på Ikea" så jag tog med mig sambon o åkte dit o kollade på alla fina saker. De bjöd på glögg, pepparkakor, lussekatter o massa godis. Så det blev premiär på både glögg o lussebulle för mig :) det va så mysigt att gå runt o lyssna på julmusiken o titta på allt, till o med sambon fick julkänslor sa han ;) annars tycker han mest att jag är tokig som längtar så efter julen ;) tyvärr tog jag inga bilder, måste vart i extas av alla julkänslor så jag glömde bort det ;) på Ikea köpte jag mest vanliga grejer så det enda juliga va väl servetter typ men däremot så va jag inne på olika matbutiker o köpte lite glögg o annat ;) 





Äntligen hittade jag årets smak av juleskum!!!! Så den ska testas under helgen :) köpte även på mig två flaskor årsmust men den väntar jag med att testa ;) o till min favorit, PÄRONGLÖGG från Saturnus. Tror nog att det är den godaste glögg jag druckit så när jag väl hitta den köpte jag tre flaskor! Ska nog ta mig en liten kopp i kväll ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

MajaKajsa

Jag är en jultokig tjej som är 24 år gammal och bor i Värmländska Sunne tillsammans med min sambo och våran katt. På min blogg kan ni läsa om det mesta som hör julen till. Jag tycker om bakning, matlagning, inredning och lite pyssel som ni kommer få ta del av.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela