vintermys.blogg.se

Julmys för katten

Publicerad 2016-10-12 09:50:03 i Allmänt,

 
Kikade in lite hos Granngården och blev lite förvånad när jag såg deras nyheter, nämligen gulliga julsaker för djur! Det planeras hit o dit vilken adventskalender man ska köpa till oss människor men nu såg jag att de hade en kalender för katter!!! Hur sött är inte det? Det är ju självklart att våra små djur också ska få njuta av julen fullt ut. Så jag ska absolut ta mig en tur dit och inhandla lite saker till vår kisse, undrar lite vad min sambo kommer att säga, han tycker redan jag är en crazy cat lady ;) haha. Du hittar kalendern här.
 
 
 
Det finns även gulliga leksaker, två julmöss hittar du här.
 
Kattens egna julstrumpa fylld med godsaker finns här.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

MajaKajsa

Jag är en jultokig tjej som är 24 år gammal och bor i Värmländska Sunne tillsammans med min sambo och våran katt. På min blogg kan ni läsa om det mesta som hör julen till. Jag tycker om bakning, matlagning, inredning och lite pyssel som ni kommer få ta del av.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela