vintermys.blogg.se

.

Publicerad 2015-10-18 19:57:16 i

Nu är helgen snart slut o jag kan äntligen  slappna av, för den här helgen har inte direkt vart lugn utan rätt rörig. Jag som bara skulle ha en lugn plugghelg.


I fredags så hade jag en tårtbeställning, eftersom jag hade rätt mycket att göra fick det bli en enkel gräddtårta, det va någon vecka sen jag gjorde en tårta så det va rätt skönt att ta en paus från plugget o baka lite ;) 






Annars har hela veckan bestått av hemtentan som ska in imorgon men nu är den äntligen klar!


O till det som tog upp mest del av helgen, att sitta vid datorn o vänta o vänta o vänta på att kunna köpa biljetter till Håkan Hellström!!! Dock fick vi inga biljetter först men sen la de ut en konsert till o då fick jag äntligen tag på dem!!! Efter typ 5 timmar vid datorn..så nu är vi ett gäng som åker iväg i sommar o det bästa är att jag lurat sambon så han får en biljett i julklapp :) så nu är en klapp klar, bara jag orkar hålla mig så jag inte råkar säga något ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

MajaKajsa

Jag är en jultokig tjej som är 24 år gammal och bor i Värmländska Sunne tillsammans med min sambo och våran katt. På min blogg kan ni läsa om det mesta som hör julen till. Jag tycker om bakning, matlagning, inredning och lite pyssel som ni kommer få ta del av.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela