vintermys.blogg.se

Julmust!!

Publicerad 2015-09-20 17:10:33 i

Igår när jag var hemma hos mamma o pappa o pysslade så kom jag på att mamma alltid brukar köpa en back med julmust när julen är slut som mest brukar stå o lagra sig i källaren. Så jag gick ner o kollade om det fanns någon kvar o det fanns det, vilken lycka! Jag har gått o längtat efter julmust hela veckan så nu behövde jag inte vänta längre. Så himla gott! 

Sen när vi sitter o fikar så säger papps att han smakat på årets julskum på jobbet (så avundsjuk på honom) trots att han tycker om det mesta i godisväg så tyckte han inte så värst mycket om clementinsmaken. Det va bättre än förra årets smak pepparkaka men inget han skulle köpa igen. Jag tror ändå att den kan va riktigt god men jag får vänta med o prova tills den kommer ut i affären.




Kommentarer

Postat av: Maries strålande jul

Publicerad 2015-09-20 20:34:05

Åh vad gott med julmust.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

MajaKajsa

Jag är en jultokig tjej som är 24 år gammal och bor i Värmländska Sunne tillsammans med min sambo och våran katt. På min blogg kan ni läsa om det mesta som hör julen till. Jag tycker om bakning, matlagning, inredning och lite pyssel som ni kommer få ta del av.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela