vintermys.blogg.se

Juliga dofter

Publicerad 2016-11-30 19:56:09 i Allmänt,

Tänk att imorgon är det första december!! Det går för fort tycker jag, det är så mycket som ska hinnas med o samtidigt ska man hinna med att njuta. Det är nu den bästa tiden är innan jul! Idag har jag bakat pepparkakor så det luktar så gott i stugan ;) tror även jag ska ta fram nejlikor o någon apelsin för det är något jag längtat efter att dofta på!

Längtar även till imorgon då första avsnittet av julkalendern drar igång, hoppas o tror att den kan bli riktigt bra!


Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

MajaKajsa

Jag är en jultokig tjej som är 24 år gammal och bor i Värmländska Sunne tillsammans med min sambo och våran katt. På min blogg kan ni läsa om det mesta som hör julen till. Jag tycker om bakning, matlagning, inredning och lite pyssel som ni kommer få ta del av.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela