vintermys.blogg.se

Frost o julspaning...

Publicerad 2016-10-03 15:06:10 i Allmänt, Inredning,

När jag vaknade och gick upp imorse så ser jag ett vitt täckel av frost på gräsmattan, äntligen blir det lite kyligare! Så underbart!

Under helgen var jag o sambon iväg på lite shopping så jag passade på o kika ifall det hunnit kommit fram några julsaker. Jag hade inga störe förväntningar på att hitta något men så glad man blev när man såg att de börjat lite smått på Dollarstore :)





De här kuddarna gillar jag!

Kommentarer

Postat av: Anette - En fin jul

Publicerad 2016-10-03 16:41:09

Så härligt det är att julen börjar smyga fram :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

MajaKajsa

Jag är en jultokig tjej som är 24 år gammal och bor i Värmländska Sunne tillsammans med min sambo och våran katt. På min blogg kan ni läsa om det mesta som hör julen till. Jag tycker om bakning, matlagning, inredning och lite pyssel som ni kommer få ta del av.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela