vintermys.blogg.se

Heldag i köket

Publicerad 2016-10-28 18:12:52 i Allmänt, Bak & mat,

Det har varit en väldigt intensiv period med plugg så idag tog jag en paus från det o grejade lite i köket :) jag knåpade ihop två sorters bröd, cheesecake med smak av peppparkaka o lingon o sen griljera jag även en liten bit skinka. Den här veckan var det extrapris på helgskinka så jag tjuvstarta lite ;)

Brukar aldrig griljera skinka innan jul men kunde inte hålla mig.

Bröd när det är som bäst, nybakat o varmt!

Fast det smaka ännu bättre med julskinka på ;)

Cheesecaken gjorde jag i en sprinform men det blev smet över så då la jag det imellan pepparkakor som små sandwichs, supersmidigt o gott ;)





Ha en underbar kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

MajaKajsa

Jag är en jultokig tjej som är 24 år gammal och bor i Värmländska Sunne tillsammans med min sambo och våran katt. På min blogg kan ni läsa om det mesta som hör julen till. Jag tycker om bakning, matlagning, inredning och lite pyssel som ni kommer få ta del av.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela